تقلید

داشتم تحلیل و نقدهای فیلم فروشنده رو می‌خوندم، دوستم گفت که "جای این تقلید کورکورانه برو فیلم رو ببین"! من سواد نقد فیلم ندارم، پس کاملا طبیعیه که بخوام درباره‌اش جستجو کنم! تازه تصمیم دارم بدون این دوست‌ها برم سینما و چند فیلم ببینم! این روزها مطمئنم که هیچ دوست خوبی ندارم.

اگر می‌شد، حتی از اون دنیا هم وبلاگ می‌نوشتم! اینکه بعضی حذفش می‌کنن برام قابل درک نیست!


عاشقان من سست پیمان نیستم

ترک کردم گر که یار خویش را

دوستان، یک لحظه از من بشنوید

تا بگویم حال زار خویش را

روزگاری بهر یاری بی‌وفا

صرف کردم روزگار خویش را

خوب چون در عاشقی کارم بساخت

رفت و آخر کرد کار خویش را

رفت و پیدا کرد یار دیگری

برد از خاطر قرار خویش را

من نکردم ترک زین سنگین دلی

دلبر ناسازگار خویش را

بلکه چون او دیگری را داشت دوست

سخت دیدم کار و بار خویش را

دیدم از این پس بباید در جهان

دوست دارم یار یار خویش را

چون نمی‌گنجید در یک دل دو مهر

ترک کردم پس نگار خویش را


عماد خراسانی
۱ لایک
۲۰ شهریور ۰۰:۵۰ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
به مورسیده اون وبلاگ نویسی که میخواد حذف کنه :)
خدا نکنه تو موقعیتش باشی
کاش میشد با هم بریم ببینیم:دی

عجب :)
میشه عزیزم. باعث افتخاره :)
کی بریم؟

من اصلاً اهل فیلم نیستم. ولی به جهتی شاید بد نباشد که اول فیلم دیده شود، بعد تحلیل‌ها مورد مطالعه قرار گیرند. اگر لازم بود و فرصت فراهم شد، بد نیست بعد از خواندن هم مجدداً فیلم دیده شود.

شیوه شما خیلی تخصصیه
صرفا برای داشتن یک پیش زمینه ذهنی و هدر نشدن زمانم نگاهی به نقدها می‌ندازم

خیلی هم کار خوبیه پیش زمینه داشتن از فیلم. 
بدم میاد برم سینما فیش فیش گریه م بلند شه به خاطر صحنه ی وحشتناک ِ اسید پاشیده شده روی صورت یه دختر! لحظه ی بدی بود چون من اصلن درباره ی فیلم چیزی نمیدونستم و فقط دلم میخواست یکم وقت بگذرونم :(  طفلک بودم :(

همیشه برام سواله چرا هیچ کس رو صورت آقایون اسید نمی‌پاشه؟ :دی


نمیدونم زهره جون شاید چون خانوم ها ناراحتی و اعتراضشون رو با چیزای دیگه نشون میدن نه با از ریخت انداختن ِ کسی که ادعای دوست داشتنشو دارن!
کلن این عمله بیمارگونه رو هیچ جوری نمیشه براش علت اورد.


شوخی بود :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گفتند:

یافت می‌نشود

گشته‌ایم ما!
آرشیو مطالب
ارديبهشت ۱۴۰۳ ( ۲ )
دی ۱۴۰۲ ( ۱ )
آذر ۱۴۰۲ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۲ ( ۳ )
مهر ۱۴۰۲ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۲ ( ۷ )
مرداد ۱۴۰۲ ( ۱۱ )
تیر ۱۴۰۲ ( ۶ )
خرداد ۱۴۰۲ ( ۷ )
ارديبهشت ۱۴۰۲ ( ۱ )
فروردين ۱۴۰۲ ( ۲ )
بهمن ۱۴۰۱ ( ۵ )
دی ۱۴۰۱ ( ۴ )
آذر ۱۴۰۱ ( ۱ )
مهر ۱۴۰۱ ( ۱ )
شهریور ۱۴۰۱ ( ۲ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۱ )
اسفند ۱۴۰۰ ( ۱ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۱ )
دی ۱۴۰۰ ( ۱ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۱ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۱ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۳ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۲ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۱ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۳ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۳۰ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۹ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۱۲ )
دی ۱۳۹۶ ( ۱۳ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱۰ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۴ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۱۵ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۷ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۲۵ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۲۴ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۱۴ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۲۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۷ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۴ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۲۱ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۹ )
دی ۱۳۹۴ ( ۱۷ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۲۳ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۱۸ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۱۱ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۵ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۱۰ )
تیر ۱۳۹۴ ( ۵ )
ارديبهشت ۱۳۹۴ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۳ ( ۱ )
شهریور ۱۳۹۲ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۲ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۲ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۲ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۲ ( ۳ )
دی ۱۳۹۱ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۱ ( ۳ )
آبان ۱۳۹۱ ( ۱ )
مهر ۱۳۹۱ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۱ ( ۱ )
مرداد ۱۳۹۱ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۱ ( ۶ )
خرداد ۱۳۹۱ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۱ ( ۳ )
فروردين ۱۳۹۱ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۰ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۰ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۰ ( ۲ )
مهر ۱۳۹۰ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۰ ( ۲ )
موضوعات
دوستشان دارم (۲۶۶)
از خود نوشته‌هام (۴۵)
جامعه نشناسی (۷۹)
اتوبوس نوشته (۱)
صرفا تراوش ذهنی (۷)
موسیقی متن (۳۲)
آرزوهای ساده (۸)
تناسخ (۲)
اقتصاسی (۱۰)
دوستشان ندارم (۳)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان